مقاله آموزشی

جدید ترین مقالات آموزشی در کشور

مقاله آموزشی

جدید ترین مقالات آموزشی در کشور

12 ترفند جالب افزایش فالوور فیک پیج اینستاگرام

عموما افرادی به سمت خرید فالوور اینستاگرام سوق پیدا می‌کنند که با خرید فالوور فیک اینستاگرام فوری از سلام ادز جواب گرفته باشند. شما در اینستاگرام همیشه باید جانب احتیاط را رعایت نمایید؛ چرا که راه‌های زیادی برای اطلاع از درستی تعداد فالوورها و همچنین فیک بودن یا نبودن آن‌ها وجود دارد. مدیران کسب و کارها عموما در شروع کسب و کار خود در اینستاگرام برای ایجاد حس اعتماد در بین مشتریان و مخاطبان خود از روش خریداری فالوور فیک استفاده می‌کنند؛ این روش برای شروع کار می‌تواند مناسب باشد اما به شرطی که بتوانید میزان فالوور و ویو خود را در حد و اندازه فالوورهای پیج تامین کنید. نرخ تعامل صفحات عموما 2 تا 4 درصد تعداد فالوورهای موجود آن صفحه است. به همین دلیل ادمین‌ها اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می‌کنند.

در میان روش‌های بسیاری که درسایت‌های مختلف اینترنتی وجود دارد؛ انتخاب کارآمدترین آن‌ها شاید کار چندان آسانی نباشد اما نگران این موضوع نباشید و آن را به عهده ما بگذارید. این ترفندهای کارآمد عبارتند از:

1. پیج اینستاگرام عمومی یا public

اگر تا به حال دقت کرده باشید در جستجوی تلگرام، تنها پیج اینستاگرام‌هایی برای همه افراد قابل دیدن و جوین شدن هستند که عمومی باشند نه خصوصی. پس یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید تا فالوور فیکهای خود را افزایش دهید این موضوع است. اگرهم پیج اینستاگرامی دارید که خصوصی است می‌توانید با تغییر دادن تنظیمات پیج اینستاگرام، آن را به یک پیج اینستاگرام عمومی تبدیل کنید.

2. عضو کردن حداکثر 200 فالوور فیک ابتدایی به پیج اینستاگرام

توجه کنید که هنگامی که در حال ساختن پیج اینستاگرام یا پیج اینستاگرام تلگرامی خود هستید از میان مخاطبان خود می‌توانید حداکثر200 نفر را در پیج اینستاگرام عضو کنید؛ پس از این فرصت استفاده کنید و 200 عضو اولیه را از مخاطبان خود بسازید.

3. انتخاب نام و لینکی مناسب و کوتاه

نام و لینک پیج اینستاگرام یا پیج اینستاگرام شما یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید به آن توجه کنید. نامی که انتخاب می‌کنید باید نه خیلی کوتاه و نه زیادی بلند باشد و به آسانی باید در ذهن مخاطب باقی بماند.

4. تبادل لینک و ارتباط با پیج اینستاگرام‌های دیگر

سعی کنید با پیج اینستاگرام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دیگر ارتباط برقرار کنید و از این طریق لینک پیج اینستاگرام‌های یکدیگر را تبادل کنید تا با انتشار لینک دعوت پیج اینستاگرام یا پیج اینستاگرام خود در تلگرام، فالوور فیکهایتان به سرعت افزایش پیدا کنند.

5. درج آدرس پیج اینستاگرام یا پیج اینستاگرام در زیر پست‌ها

فراموش نکنید که هر پستی که در پیج اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارید؛ به همراه لینک عضویت یا ورود به آن باشد چرا که از این طریق کسانی که پست‌ها برایشان فوروارد می‌شود، می‌توانند به راحتی در پیج اینستاگرام عضو شوند.

6. بهبود کیفیت و ظاهر پست‌ها

ظاهر پست بسیار مهم است چراکه تاثیر بسیاری زیادی بر جذب مخاطب دارد. ممکن است کمی زمان گیر باشد اما مطمئن باشید که صبر و حوصله در این امر جواب خواهد داد و از این طریق فالوور فیکهای خود را افزایش خواهید داد.

7. تبلیغ و آگهی جذاب

با تبلیغ پیج اینستاگرام خود در دیگر پیج اینستاگرام‌ها و یا سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز شما می‌توانید مخاطب‌های خود را افزایش دهید. این کار ممکن است کمی هزینه بر باشد اما روشی بسیار سریع وکاربردی است.

8. استفاده از پست‌های ویدﺋویی و تصویری جذاب

انتشار پست‌های ویدﺋویی و تصویری که دارای کیفیت بالایی هستند و از نظر محتوایی نیز جذب کننده می‌باشند؛ به مراتب بازدهی بیشتری نسبت به بقیه ویدﺋوها و تصاویری دارند که طولانی‌اند و یا هیچ جذابیتی ندارند. پس تلاش کنید که کیفیت ظاهری و محتوایی و هم چنین تنوع پست‌های خود را افزایش دهید. چرا که پست‌های یکنواخت و شبیه به هم نیز پس از مدتی حوصله فالوور فیکهایتان را سر خواهد برد.

منبع: Adsmember

9. ایجاد تداوم در انتشار کردن پست

اگر پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارید؛ فاصله زمانی مشخصی نداشته باشند و در یک برهه از زمان به عنوان مثال تعداد زیادی پست منتشر کرده و بعد از آن برای مدتی اصلا فعالیتی نداشته باشید؛ مخاطبان خود را ازدست خواهید داد. پس تلاش کنید که در به اشتراک گذاشتن پست‌ها تداوم و تداول ایجاد کنید.

10. ایجاد تعامل میان ادمین و اعضا

فراموش نکنید که شما باید راه‌های ارتباطی خود را با اعضای پیج اینستاگرام باز بگذارید تا به راحتی بتوانند با شما تعامل داشته باشند و انتقادات و پیشنهادات خود را با شما در جریان بگذارند. هم چنین توجه کنید که نباید در پاسخ دادن به سوالات اعضا، آن‌ها را زیادی منتظر بگذارید، پس سعی کنید در اسرع وقت به سوال آن‌ها پاسخ دهید.

11. ایجاد مسابقه و اهدای جوایز

این روش‌ را می‌توان جز کاربردی‌ترین و موثرترین راه افزایش فالوور فیک دانست. برای این کار لازم است هرچند وقت یک بار مسابقه‌ای در پیج اینستاگرام خود برگزار کنید و به نفرات اول جایزه دهید. لزومی ندارد این جوایز چند میلیونی باشند بلکه جوایز چندهزار تومانی و یا چیزهای کوچک و کارامد همچون فلش یا مموری نیز می‌تواند باعث رضایت و جلب مشتری شود.

12. خرید فالوور فیک

این روش، یکی از سریع‌ترین و کاربردی ترین ترفندها محسوب می‌شود و شما می‌توانید از این طریق تا میلیون‌ها فالوور فیک واقعی را به پیج اینستاگرام خود اضافه کنید. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم شما با مراجعه به سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس و یا پیج اینستاگرام تلگرامی مای فالوور فیک می‌توانید از بسته‌های به صرفه و کارآمد افزایش فالوور فیک واقعی پیج اینستاگرام با خبر شوید و با انتخاب بسته مورد نظر و مناسب خود، آن‌ را خریداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد